آخ

در عشق تو صد گونه ملامت بکشم

ور بشکنم این عهد غرامت بکشم

گر عمر وفا کند جفا های تو را

باری کم از آنکه تا قیامت بکشم

چه کسی میخواهد من تو ما نشویم

 

خانه اش ویران باد

 

من اگر ما نشوم تنهایم

 

تو اگر ما نشوی خویشتنی

 

من اگر بر خیزم

 

تو اگر برخیزی

 

همه بر میخیزند

 

من اگر بنشینم

 

تو اگر بنشینی

 

چه کسی بر میخیزد

 

چه کسی با دشمن بستیزد

   برخیز

 

برخیزکه غیر از تو، تو را داد رسى نیست

 

گوئى همه خوابند

                                                                                                          

                                                 کسى را به کسى نیست

 

این قافله از قافله سالار خراب است

 

اینجا خبر از پیشرو و باز پسى نیست

 

آزادى و پرواز ازآن خاک به این خاک

 

جز رنج سفر از قفسى تا قفسى نیست


ساده



ساده بودم ساده

ساده مثل کف دست

من نمی دانستم

ساده بودن سخت است

مثل آینهء  آب

صاف و آسان بودم

دل و دستم یک رنگ

مثل باران بودم

مثل باران بودم

که به خاک افتادم

دل بریدم رفتم

به سفر تن دادم

خشک سالی در خشک

قحطسالی در پیش

به تو روی آوردم

در گریزم از خویش



ساده بودم ساده

پا ک مثل کف دست

من چه میدانستم

ساده بودن سخت است

به تو دل خوش کردم 

به تو عاشق بودم

شدم آینهء تو

صاف و صادق بودم

تو به من میگفتی

ساده بودن زیباست

عشق مثل خود تو

ساده مثل خود ما

عشق آزاده نبود

عاشقی ساده نبود

همسفر اهل سفر

راهی جاده نبود

مثل خوابی کوتا

عشق هم آمد و رفت

به همان آسانی
 
دست سختی  زد و رفت

قصهء من این بود

این سر آغازم شد

بعد از آن قصهء عشق

غم هم آوازم شد



سلام به همه شما دوستان خوب و گرامی
۳ تا خبر خوب براتون دارم  :
اول یه تشکر میکنم از آرزو خانوم که این همه زحمت میکشن و مطالب و شعرهای به این قشنگی خودشونو تو این وبلاگ می نویسن که دستشون درد نکنه و خسته نباشین بهشون میگم
۱ . اینکه لوگو وبلاگ درست شد
۲ . اینکه خبرنامه وبلاگ گذاشته شد
۳ . هم اینه که موزیک وبلاگ عوض شد
یه خبر دیگه اینکه هر کدوم از شما دوستان خوب و بازدیدکنندگان عزیز این وبلاگ  :
هر موزیکی که میخواین تو وبلاگ یا سایتتون بذارین بگین تا براتون با فلش درست کنم و بهتون بدم  
مثل همین موزیک وبلاگ خودمون
خوش و سلامت باشین 

 

یه خبر

سلام به همه شما دوستان خوب و گرامی
خبر خوب براتون دارم 3 :
اول یه تشکر میکنم از آرزو خانوم که این همه زحمت میکشن و مطالب و شعرهای به این قشنگی خودشونو تو این وبلاگ می نویسن که دستشون درد نکنه و خسته نباشین بهشون میگم
یک اینکه لوگو وبلاگ درست شد
دو اینکه خبرنامه وبلاگ
سوم هم اینه که موزیک وبلاگ عوض شد
یه خبر دیگه اینکه هر کدوم از شما دوستان خوب و بازدیدکنندگان عزیز این وبلاگ :
هر موزیکی که میخواین تو وبلاگ یا سایتتون بذارین بگین تا براتون با فلش درست کنم و بهتون بدم
مثل همین موزیک وبلاگ خودمون
خوش و سلامت باشین

شهر زشت ما

 

در شهر زشت ما ،


اینجا که فکر کوته و دیوارهء بلند


افکنده سایه بر سر و بر سرنوشت ما !


من سال های سال


در حسرت شنیدن یک نغمهء نشاط ،


          . در دود و خاک و آجر و آهن دویده ام !