سلام به همه شما دوستان خوب و گرامی
۳ تا خبر خوب براتون دارم  :
اول یه تشکر میکنم از آرزو خانوم که این همه زحمت میکشن و مطالب و شعرهای به این قشنگی خودشونو تو این وبلاگ می نویسن که دستشون درد نکنه و خسته نباشین بهشون میگم
۱ . اینکه لوگو وبلاگ درست شد
۲ . اینکه خبرنامه وبلاگ گذاشته شد
۳ . هم اینه که موزیک وبلاگ عوض شد
یه خبر دیگه اینکه هر کدوم از شما دوستان خوب و بازدیدکنندگان عزیز این وبلاگ  :
هر موزیکی که میخواین تو وبلاگ یا سایتتون بذارین بگین تا براتون با فلش درست کنم و بهتون بدم  
مثل همین موزیک وبلاگ خودمون
خوش و سلامت باشین 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام وحید جان. ممنونم شما خیلی لطف دارین.. خوش اومدی عزیز....مرسی .. منم باید تشکر کنم بخاطر تمام زیبایهای وب ...چون واقا کارت حرف نداره....منم میتونم بگم چه آهنگی؟
راستی وحید بچه ها تبادل لینک میخوان خودت زحمتش و بکش مرسی
یا حق..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد