بر کویری پا نهادم

 

 که خاکش همه از غم

 

 فریادش همه از درد

 

 نشستم

 

 توان رفتن در من راکت ماند

 

 صدای زجهء زنی تنها

 

 گه گداری به گوش میرسید

 

 هوا خفه بود و گرم

 

 آتش سوزان خورشید....که انگار از کسی انتقام میگرفت

 

 صحرا را در بر داشت

 

 ناگهان فریادی بر خواست که ای مرد بیرون شو از این کویر

 

 ترسیدم

 

 نگاه کردم  .. کسی را ندیدم....

 

 صدای زجه ئ زن ..این بار بلند تر بگوش میرسید

 

 فریا د  می کرد:

 

 ای مرد بیرون شو

 

 مجنونم در زیر خاک است

 

 پا بر این خاک مگذار

 

 که سنگ قبرش نا پیداست

 

 دیدم


 زنی تنها

 
که آتش خورشید می سوزا ندش....

گویی انتقام میگیرد

 

 

کسی را با نیست اشن با این درد


جز این ...

 

 

سلام خدمت تمام شما دوستان و بازدیدکنندگان خوب و محترم این وبلاگ
ما از فردا با یه قالب دیگه در خدمتتون هیستیم

 

 

وقتى ،  بارون میباره رو غبار جاده ها

 

وقتى ، هر خاطره اى تو را یادم میاره

 

وقتى ،  توى آینه خودم  و گم  میکنم

 

میدونم که لحظه هام رنگ آبى نداره

 

تازه احساس میکنم که چشمام بارونیه

 

پشت این پنجره ها داره بارون میباره

 

 

باران بیاید یا نیاید

 

خاطرت باشد یا نباشد

 

دیگر تنهایم را با تو قسمت نمى کنم

 

حتى نا خوشى هایم را

 

و از ته دل به تو مى گویم

 

نارفیق مگر تو با ما بودى...؟

قصهء عشق سیاوش هوس و خواب نبود

دل او عاشق بود شهرت فرهاد نبود

بیسوتونی که در آن قامت دلدار بدید

آرزو بود همه مامن فرهاد نبود



      

  سلام

 سلام به همهء اونایی که دوستشون دارم

 سلام به همهء اونایی که دلی دریایی دارن
 
 به اونایی که صداقت دارند
 
 وحرمت اشگ های یه دل سوخته رو نگه می دارند

 !  . .  به همهء اونایی که

 ا لعان ساعت از نیمه شب گذشته  ومن هنوزبا

 یه حس غریب و یه دلتنگی عجیب بیدارم

 و دارم برای شما ها می نویسم

 شماهایی که دوستتون دارم

 امشب خیلی خسته ام  خسته تر از شب های دیگه

 امشب دلم گرفته

 دلم می خواد از ته دل  بخندم و بعد مثل دیوونه ها

 . های های از ته دل گریه کنم 

 بخدا قصد ندارم دلهای دریا ئتو نو امشب پر از غم بکنم

 فقط دلم می خواست یکم در دل کنم

 بگم که حرف دلم اینه

 من همتونو دوست دارم

 توی این دوره زمونه به این دردا درد نمیگن

 اینا همش یه بهونست

 یه بهونه برای دلم تا خودشو آروم کنه

 راستی شما ها وقتی دلتون میگیره

 ؟  ... چیکارمی کنی

 هی روزگار

 امشبم میگذره مثل شب ها ی دیگه
 
 منم با تنهایئم میشینم وفکر میکنم

  !..................... فکر

   .... بگذریم
 
   آرزومند آرزوها یتان آرزو


 

 

تو ماندى هیچ نگفتى  ...

 

سکوت کردى!

 

سکوتت عذابم مى داد ...

 

سخت پشیمان بودم از رفتنم .

 

اما چه سود که تو هم ،

 

کلامى بر لبت جارى نشد

 

و من رفتم

 

انگار که با رفتن من

 

تو هم رفتى ... آرزو