تو ماندى هیچ نگفتى  ...

 

سکوت کردى!

 

سکوتت عذابم مى داد ...

 

سخت پشیمان بودم از رفتنم .

 

اما چه سود که تو هم ،

 

کلامى بر لبت جارى نشد

 

و من رفتم

 

انگار که با رفتن من

 

تو هم رفتى ... آرزو

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین بهادری جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام به وحیدآقا بگید یه چیز بنویسه

سلام . شما اگه آقا وحید رو دیدین اول سلام منم بهش برسونین تا بعد...

یاسر یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.dostan.blogsky.com

salam

kheili ghashang bod
omidvaram hamisheh bashi va betoni benevisi

جواد شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ق.ظ

خیلی بی مزه بود

جواد شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:33 ق.ظ

شوخی کردم آرزو جان بسیار زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد