وقتى ،  بارون میباره رو غبار جاده ها

 

وقتى ، هر خاطره اى تو را یادم میاره

 

وقتى ،  توى آینه خودم  و گم  میکنم

 

میدونم که لحظه هام رنگ آبى نداره

 

تازه احساس میکنم که چشمام بارونیه

 

پشت این پنجره ها داره بارون میباره

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی اطیابی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام ارزو امروز بارون میاد منم دلم میخواد برم زیر بارون اما مگه این درد میزاره خوش باشی

سلام مهدی

بسپار دست اوسا کریم خدا بزرگهههههههههههههههههه

شهاب جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ق.ظ http://lenz.persianblog.com

سلام.بابا بیخیالش.بازدیدکننده هات خیلی زیاده چرا سایت نمیزنی.یه لینک به من بده وقت کردی

سلام. چشم. ممنونممممممممممم

داود شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ق.ظ

ارزوجان سلام از سایتد کمال بهررا میبرم و حرفهای دل نه تنها من بلکه فکر میکنم نیمی از مردم سینه سوخته را میزنی خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد