گریه کن...دختر شب

 

 

 گریه کن ، ای دختر شب ! گریه کن

 

 هر که با احساس باشد ، عاقبت خواهد شکست

 

 این جواب آن دل نازکتر از خواب قناری های توست

 

 تو مرا نمی فهمی که دل عاشق من چه غریبانه شکست

 

 تو به احساس غرور من و امثال من می مانی

 

 فقر احساس تو را می فهمم

 

 فقر احساس تو را می فهمم

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام..... نه خسته..... خیلی حال کردم ... شعر باحالی بود .....

من ؟؟؟؟؟؟ سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

عصر به خیر فرشته.......

عصر به خیر ملکوت

مرا در آغوش جاودان خودت بگیر......

مرا .......................

عموساقی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ

سلاااااام.هر که با احساس باشد ، عاقبت خواهد شکست
...این جمله زیادی حقیقی بود....دلم درد گرفت این رو خوندم....واااااااااااااااااای...واقعا که فقر احساس تو را میفهمد...خدافظی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد