بوسه

 

هر قطره اشکی که برایت میریزم

ارزش هزاران بار بوسیدنت را دارد

که بعد از من برگونه هایت می نشینند

این تنها دارایی من است

که آن را هم به تو پیشکش می کنم

چون دوستت دارم     

. . . آرزویت

 

نظرات 6 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.mesbah.blogfa.com

.............................
خوبه اما
بیشتر تلاش کنید
منتظرم قدم رنجه کنید به کلبه دلم

مانی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:10 ق.ظ http://nadarim

سلام دوست خوبم
نمیدونم اینو میخونی اصلا یا نه ولی من حرفمو میزنم
امیدوارم هر جا هستی همیشه فقط به خودت و ارزوهات فکر نکنی و دیگران رو هم به همون اندازه دوست داشته باشی.
من به اینکه چنین دوست ارزشمند و متفکری دارم افتخار میکنم و از خداوند سلامتی و موفقیت روز افزونت را میخواهم.
به امید روزهای روشن اینده و بیاد روزهای خوب و فراموش نشدنی گذشته..

هادی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام آرزو خانم
موفق باشی

:´¯`·)»³Parsa«(·´¯` پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

>Stop Bye Stop < >>>> Agar Khyliha Toonestan U Ham mitooni Movafagh Bashi Ham Dar In Ra Ham Dar Dar Zendegi

سیاوش پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ

می خواهم با تو حرف بزنم ولی نیستی در این شب های سرد و تلخ. هیچ چیزی سخت تر از این نیست که تنها بمانی .
در شهر غربت زندگی سخت است و وقتی بخواهی با آنی صحبت کنی که نیست . هیچ کس حتی تو زندگی بسیار سخت تر می گردد . آرزومند آرزوهایت

خودم پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام آرزو
خوبی ؟ خوش میگذره ؟
کجایی نیستس دیگه ؟
نکنه درساتا .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد