طوفان؟

 

 من این شب زنده داری  دوست دارم

          پریشا ن روزگا ری  دوست دارم              

نمیگیرم  بیک  جا یکدم  آرام

چو طوفان بی قراری دوست دارم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://spps.persianblog.com/

سلام خانمی.
همه ی اینا رو منم دوست دارم.

سلام.
ممنونم لطف داری

سارا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://gheseyeheshgh.persianblog.com

سلااااااااااااااام... خیلی زیبا بود... فدات شم...
همچو صبحم یک نفس با قیست با دیدار تو
چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع
سر فرازم کن از وصل خود ای نازنین
تا منور گردد از دیدارت ایوانم چو شمع

من آپ هستم یه سر بیا پیشم...خوشحال میشم..یا حق

لیدا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ

salam arezo jan chera enghadr naomid be zendegi mikoni omideto az dast nadeh ye nafar hamishe bahate ino faramoshh nakon bebakhshid ke bedon ejazeh be harime shoma omadam

سلام لیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوب کردی اومدیییییییییییییییییییییییییییی خوبییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی لیدا جان مرسی

سیاوش پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام
من هم هستم
هستم شاید نه . بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد