نه به سنگ

 

در جوى زمان ، در خواب تماشاى تو مىرویم

 

سیماى روان ، با شبنم افشان تو مى شویم

 

پرهایم؟ پرپر شدهام . چشم نویدم ، به نگاهى تر شده ام.

 

                                                       این سو نه ، آن سویم.

 

و در آن سوى نگاه ، چیزى را مىبینم ، چیزى را مىجویم.

 

سنگى را مى شکنم ، رازى با نقش تو مى گویم.

 

برگ افتاد ، نوشم باد : من زنده به اندوهم. ابرى رفت،

 

                                     من کوهم : مى پایم. من بادم : مىپویم.

 

در دشت دگر ، گل افسوسى چو بروید ، مىآیم ، مىبویم

 

                                                    سهراب سپهرى 

                                                         

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:19 ق.ظ

سلام وحید جوون من محمدم دیروز بهت پی ام دادم گفتم یه دختره زد حال بهم زده ببخشید دیسی شدم دیگه نتونستم باهات چت کنم

سلام محمد جان. خواهش میکننم

کامران چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ب.ظ http://lilivamajnoon.4t.com

اول سلام به ببین ارزو خانم تو فکر می کنی که کی هستی هااااااا
که خودتو این جور می گیری
می خواهی وب لاگ تو را خراب کنم هااااااااااااا می خوای فکر نکن که بلاد نیست اگه خواستی بهت ثابت می کنم
از خود رازییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام .

ممنونم از این همه لطف ...

من هیچکس نیستم . من خودمو میگیر م ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله اگر ممکنه هر کاری از دستتن بر میاد انجام بدین . خوشحال میشم.

کیوان دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ

من می خواستم از طراحان این سایت تشکر کنم . چون واقان خوشم اومد از کارتون .مخصوصا از شعراش .

سلام کیوان جان . واقا لطف دارین . ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد