محبت تو

تو مرا خـار بیابـان کـرده ای

مـن بودم دشتی کویرم کرده ای

توزدی تیشه به اون ریشة مـن

تو درخت عشق و بیبار کرده ای

من ندارم دیگـه عشقی ودلـی 

گل های عشقم و پرپر کرده ای

من دیگه چشم و نگاهی ندارم

تو یه چشم عاشق وکورکرده ای

من نمی گویم دیگه مال منـی 

 چون بودم آدم وخـارم کرده ای

من نمیگویم دیگه دوست منی

 دوستی بـا کس دیگه کرده ای

من دیگه شوری وعشقی ندارم

  دفتر عشق و تـو پـاره کرده ای

من بودم لبریزازعشق ومحبت

 اماآه کاسة عشقـم و خـالی کرده ای

تـو کجـائی من تورا نمی بینم

  هرکجارفته ای توخوب کرده ای

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:29 ق.ظ

مجید شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:51 ق.ظ

من اولین باره وارد سایت شوما میشم خیلی جالب بود برام .
اومید وارم مووفق باشید. حتمن از بینندگان شما میشم.
دوست دارم بیشتر با کارای شما اشنا بشم من از بازی کنان
تیم ملی هستم و امید وارم که بتو نم بیننده خوبی برای شما
باشم و اوردو های تیم ملی مانع از دیدن نوشته های زیبای شما نشه.

سلام.
ممنونم ....شما لطف می کنین.. امید وارم همیشه شاهد نظر های خوبتون در این وبلوگ باشم
لطف کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد