سرشک دل

 

رسوای عالمی شدیم ودل هجران دیدهء خود را در جفای یار

سنگدل فراموشکار چون شمع لرزان نیمه تمام نثار کردیم و بمستی

قطرات اشک از دیده فرو ریختیم،تا شاید سازندهء کائنات را دل

بر این خلقت عاجز تیره بخت بسوزد و طرحی نو بریزد.

رسوای عالمی شدیم و بمستی شکوه ها، از خلق خود آغاز نهادیم

تا از فتنه های فتنه انگیزش درس عبرتی گرفته بر مشتی پوست و

استخوان سخت نگیرد آتشی از قطرات سوزان سرشک بر دیده

آنقدر روان ساختیم که شاید شعله ها ی درخشانش این جسم نحیف را

بسوزاند و از غم و اندوه یار سنگد لی آزادش سازد.

ولی افسوس که او خفته است و چه داند که درغمش شب هجر

چگونه بر من شب زنده دار میگذرد

نظرات 5 + ارسال نظر
ساقی چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ http://asimasi.persianblog

شرمنده از آنیم که در روز مکافات اندر خور عفو تو نکردیم گناهی ..... سلام خیلی زیبا بوود من که خودم حال کردم اون عکس گل هم خیلی زیبا بوود خیییلی و با اجازتون گرفتمش به اون وب که گرفتمش یه سر بزنین بای

سلام ساقی جان.
خواهش میکنم . ممنونم لطف کردین وبلوگ از خودتوه قابلی نداره.......

یاسر سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام آرزو و ساقی عزیز
آرزو خیلی قشنگ بود .
ولی با ما به از این باش.
فقط برات آرزوی موفقیت می کنم
خدافظی

[ بدون نام ] شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:31 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد