وقتی میخواستم زندگی کنم همه درهارو بستن
وقتی خواستم براهه مرگ بروم گفتند مرگه کسی دسته خودش نیست
وقتی خواستم به راستی سخن بگویم گفتند دروغ است
وقتی خواستم به شانس روی اورم گفتند خرافات است
وقتی که توبه کردم گفتند بچه گانس
وقتی خندیدم گفتند دیوانه است
 و حا ل که سخن نمیگویم میگویند عاشق است
و ای کاش میدانستم برای چه زنده ام؟

وحید

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ق.ظ http://nooshdaroo.co.sr

سلام .
خیلی قشنگ می نویسید .
من میدونم برای چه زنده اید و زنده ایم .... !
آره . این یه مدت سوال منم بود ولی بالاخره جوابشو گیر آوردم . و فکر میکنم ارزشش تو اینه که جوابشو گیر بیارید .
موفق باشید .

سلام.
چشماتون قشنگ میبینه
ممنونم از لطفتون.......!!!

آرزو یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام.
وحید عالی بوی بابا رومو کم کردی .
اما وحید آخه تو بی احساسو چه به شعر............شوخی کردم .
سوکوت بهترین جوابه.................
منم نمیدونم برای چی زنده ام...............آه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد