به یاد فروغ  فرخ زا د

پشت شیشه برف می بارد پشت شیشه برف می بارد

و من پشت شیشه ایستاده ام ببین که چگونه درختان

جامه سفید به تن کرده و زمین چه پوشش زیبایی به
ًُِ
روی خود کشیده، و تو ای آسمان، چه زیبا سفید دانه هایت
 
را نثار ما، زمینی ها میکنی 

به یاد فرو غ می افتم که می گفت: پشت شیشه برف می بارد

در سکوت سینه ام دستی دانه اندوه می کارد    

فروغ ای  شاعر زیباییها و ای زیبا سرا کاش بودی و زمستانی

دیگر را می سرودی

SH.Z



نظرات 4 + ارسال نظر
ارمین شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:52 ب.ظ

salam aghaa vahid
kheilii mokhlesam((((((((:
arezoo khanoom salamD:
khsogel bood

سلام آقا آرمین
منونم.................
آقا وحید سلام می ر سونه.........
نزنی ها آخه ..................

آرزو دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ق.ظ

سلام.
اول تشکر می کنم از آقا وحید گل..بعد هم از یاسر جان که این شعر رو دادن..........

سیاوش پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام آرزو جان و آقا وحید اینجا واقعا جای جالبی هستش .من قدیما یه چیزایی می نوشتم با دیدن اینجا دوباره علاقم زیاد شده می خوام دوباره نوشتن رو شروع کنم.امیدوارم موفق باشید.

سلام سیاوش جان.
امیدوارم موفق باشی..!
و بازم به ما سر بزنی ... و این دفه با دستی پر ..منظورم نوشته هاته
دلت شاد

یاسر پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام آرزو جان
ممنون از اینکه این شعر رو نوشتی
rasti weblog klheili ghashang shode
arezo jan barat arezoye movafaghiat mikonam

سلام یاسر جان
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت
ممنونم..
یه دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد