گل خشکیده ای پیدا کردم در میان نامه ها


فقط اونو نگه می دارم


آنرا هم برای  من  زیاد  نبین


زیباترین عشقها را سالها تجربه کرده بودیم


تمام آهنگ های غمگین تو بیاد من می اید


فراموش نکن دنیا فانی است


خدایی که جان داده دوباره اونو میگیره


من چگونه میتونم تو را فراموش کنم


تا وقتی که جان از  بدنم خارج نشده


شکسته پر و بالم نه جا دارم نه وطن


به غربت افتاده راه من


مثل  پرنده های بی اشیانه


ای عزیزسرو قامتم  به خاطر تو


 
تحمل میکنم این سرنوشت را


اگر نوشته خدا این است


خاک سیاه هم کافی ا ست برای من

           
 No Cry 

نظرات 6 + ارسال نظر
ساقی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ http://asimasi.persianblog.com

سلام خوبی خیلی زیبا بود یه شعر زیبا میگم بخونین و لذت ببرین
اگر نصیب نبخشی نظر دریغ مدار
شکر فروش چنین ظلم با مگس نکند

سلام ساقی جان

خیلی ممنون و خوشحالم کردین

ممنونم از شعرتون

هویج سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:53 ب.ظ

باباااااااااااااااااا عجب وب لاگه توپی خیلی حالل کردیم
خوشبخت و سرزنده و با نشاط و سلامت باشین
و راستی هویج هم دوست داشته باشین

خواهش می کنم................شاد باشین .............چشم هویجم می دوستیم
مرسی

رد موو پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.Red-Move.tk

خیلی علیه می خواستم ببینم میتونین به من لینک بدین ممنون میشم. www.red-move.tk
لطفا به من pm بدین sibzamini_000

سلام .

به آیدی شما ...........مرسی

بای

غزال پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ

خلیلی عالی بود

سلام غزال جان.

ممنونم

دختر پائیز یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ق.ظ

خیلی جالب و قشنگه
امیدوارم تو کارتون موفق باشید

سلام دختر پاییز.
حالت خوبه...........دیگه به ما سر نمی زنی
منتظر تم
مرسییییییییییییی

[ بدون نام ] دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام ارزو خیلی بدی بد بد بد
چرا وبلاگت اینقدر چرنده؟؟؟

سلام. بابا مرسییییییییییییییییییییییی.
از خودت بپرس ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد