برای تو وخویش . . .

برای تو و خویش چشمانی آرزو میکنم  که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند

 

 گوشی که صداها و شناسه ها را در بیهوشیمان بشنود

 

برای تو و خویش روحی که این همه را در خود گیرد و بپذیرد

 

و زبانی که در صداقت خود ما را از خاموشی خویش بیرون کشد

 

و بگذارد از آن چیز ها که در بندمان کشیده است سخن بگوییم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ق.ظ http://fop.blogfa.com

بازم سلام صد تا سلام
هر روز بهتر از دیروز می نویسی
دمت گرم بابا
ترکوندی
تو دیگه آخرشی
خوش باشی
بای

ساقی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.weysstory.persianblog.com

سلام......برای تو و خویش خدایی آرزو میکنم که بداند که ما هیچ نمیدانیممم.....آرزو نگاه کن کم کم دارم عوض میشم....از آی دی نوشتنم شروع کردم...به جای ساقی باید گفت خدافظی

lida سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

salam ba omide sali khoob baraye shoam dostane aziz
beheton tabrik migam babate vebloge khobeton va sabke jadideton omidvaram ke movafagh bashid zizan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد