چی بودیم چی شدیم؟؟


فرشته کوچک هر روز در بهشت می نشست و با شگفتی دنیای انسانها را تماشا می کرد.یک روز با خود اندیشید

که ای کاش من می توانستم فقط برای یک روز به آنجا بروم...فقط برای یک روز...همان روز آرام و با ادب درب

بزرگترین قصر بهشت را زد و وارد شد.....

- سلام

– سلام فرشته کوچک

– خداوندا خواسته ای از تو دارم

 – می شنوم

– می خواهم یک روز و فقط برای یک روز وارد دنیای انسانها شوم و آن را درک کنم

 – تو خود می دانی که من خواسته پاکترین مخلوقاتم را رد نخواهم کرد اما یک شرط دارد

  فرشته کوچک کمی  درنگ کرد و سپس گفت: می شنوم

-شرط این است که بالهایت را اینجا نزدمن بگذاری زیرا تنها نشانه فرشته بودن تو بالهایت است و تو برای فرشته

بودن به آنها نیاز داری و باید بازگردی و آنها را از من بگیری..

فرشته کوچک شرط را پذیرفت و با شعف فراوان پا در دنیای انسانها گذاشت.یک روز گذشت،فرشته کوچک با

خود گفت:فردا حتما باز خواهم گشت!دو روز، سه روز،.....روزها ور وزها گذشت ولی فرشته کوچک آنقدر

غرق در زیباییهای دنیا شده بود که بالهای خود را فراموش کرد و دیگر هرگز برای گرفتن بالهایش به بهشت

بازنگشت.....

  ببینید ما چگونه خود را خوار و ذلیل می کنیم. از اهالی بهشت بودیم و به این خرابه ها آمدیم ......درود بر آنان

که از بهشتند و به بهشت باز میگردند....

                     

من اینجا بس دلم تنگ است !!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
یه نفر پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام آرزو
خوبی
من از این شعرت خیلی خوشم اومد و واقعاْ خیلی قشنگ بود
)): )):

فرهاد (وحید) جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.farhad-a-a.blogfa.com

سلام دوست من.... دنیا زیبایی های زیادی داره بشرطی که بخایم ببینیمشون ... کافی دیدمون رو عوض کنیم... موفق باشی .. بدرود

شهاب شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ق.ظ

شهاب شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ق.ظ

دل تنگی ما از خودمان است نه از دیگران
شاعر می گوید:
ای ساقی آرامم کن دیوانه ام رامم کن
من خسته ایامم ساقی تو آرامم کن
باز شدن دل توسط ماورای دنیا انجام شود لذت بخش
است
ماورای دنیا فقط عشق است
راه ورود به آن دل پاک و ایمان قویست
خوشا به حال انهایی که رسیدند به این عشق الهی
دل به تنهایی هیچ است
دل را عشق است که دل کرده است
و فقط منتظر به اشامیدن یک می از آن شراب الهیست
چه میشود
وقتی از خود بیخود میشود
وقتی با چشم دل میبیند
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد