مه قلب ابر.

ابر بغض باران.

باران اشک خدا.

خدا خالق آدمیان.

آدمیان مست غرور.

غرور شرمگین از وجود.

وجود اسیر تن.

تن آلوده به غم.

غم زاده ء من.

من اسیر تو.

تو اجین با درد.


 اشک چشمم بدرقه ء راهت باد..

 آرزویت آرزویم . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
ساقی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.weysstory.persianblog.com

آدمیان مست غرور.....

غرور شرمگین از وجود....

وجود اسیر تن....

تن آلوده به غم..... سلام.آره.آدما همیشه مست غرورن.حالا غرور چی نمیدونم. غرور این که دارن تو این گندآباد زندگی میکنن؟ آخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه.اچه این به اصتلاح مرداب هم ذوق داره؟ خدافظی

سلام محمود جان.
ممنونم از اینکه به وب ما سر میزنی..
آره آدما.............
محمود ار مرداب خبری نداری؟ کجاست؟

عروسک تو شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.arosaketo.persianblog.com

نگذار اینجا بوی خار و خس بگیرم **

می خواهم از دنیا دلم را پس بگیرم**

می خواهم امشب برگ برگ هستی ام را**

از شاخه های این شب نارس بگیرم** و .....زیرهجوم اینهمه آوار درد و غم **

امشب دلم هوای تو کرده است بد رقم ...


روبروم شب و سیاهی
بی کسی پشت سرم
نمی تونم که بمونم
باید که از تو بگذرم
دارم از نفس میوفتم
تو هجوم سایه ها
کاشکی بشکنه دوباره
بغض این گلایه ها
اونکه میشکنه توی چشمای تو تصویر منه
گم شدن تو این شب برهنه تقدر منه

ناناز یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ http://ninaz.blogfa.com/

سلام
ممنون از لطفت تو هم خیلی قشنگ می نویسی
من تو یاهو برات آف می زارم اونجا آدرس ایمیلمو بهت می دم
موفق باشی

سلام ناناز جان.
منم ممنونم . و مرسی که به ما سر میزنی .
من منتظر آف شما هستم ....
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد