وقتی به من رسیدی

 

یروز مثل یه حادثه

تازه به من رسیدی

دست نوازش

به سر خسته ء من کشیدی

بر سر شاخه ء دلم

مثل ستاره بودی

کاشکی می موندی تا ابد

وقتی به من رسیدی


نظرات 2 + ارسال نظر
جلال چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ http://yahoo2.blogfa.com

اگر به رازهای ناگشوده و ناشناخته جهان علاقه دارید . اگر میخواهید پیشگویان بزرگ جهان را بشناسد
و اگر میدانید و میتوانید بگوئید . حتما به وبلاک" پیشگویان بزرگ و جهان در محاصره ارواح" سر بزنید
ارشیو : اسفند ماه – پیشگویان بزرگ تاریخ
فروردین و اردیبهشت : جهان در محاصره ارواح ..مستند جهان ناشناخته
و مطالب جدید از دنیای ناشناخته ( مکانهای رازالود کره زمین )
حمام شیخ بهائی و سوخت و ساز ان برای اولین بار به زبان فارسی

علی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:05 ب.ظ http://khoramdinan.persianblog.com

آرزوی عزیزسلام
قل ازاینکه نظررسیده رابخوانم یه حسی به من گفت تونظردادی .عجیب است !
دورادوردستت رابه گرمی می فشارم .
غم ورنج ازتو دورباد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد