دوستت دارم

آمد و آ تش به جانم کرد و رفت
 
با محبت آشنایم کرد و رفت


آمد و بنشست و آشوبی بپا

در میان دودمانم کرد و رفت

آمد و رویی گوشود شد نهان

نام خود ورد زبانم کرد و رفت


آمد و او دود شد من شعله ای

در وجود خود نهانم کرد ورفت

آمد و برقی شد و جانم بسوخت

آتشین تر این بیانم کرد و رفت


آمد و آیینه گردانم بشد

طوطی بی همزبانم کرد و رفت

آمد و قفل از دهانم بر گشود

چشمهء آب روانم کرد و رفت

آمد و تیری زد و شد ناپدید

همچنان صیدی نشانم کرد و رفت

آمد و چون آفتی در من فتاد

سر به سوی آسمانم کرد و رفت

نظرات 2 + ارسال نظر
عروسک تو ... دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ http://WWW.AROSAKETO.PERSIANBLOG.COM

چه جمله ای که مکان و زمان نمی خواهد

به هر زبان که بگویی ... زبان نمی خواهد!

چه جمله ایست که از تو برای اثباتش

به جز دو چشم دلیل و نشان نمی خواهد

چه جمله ایست که وقتی شنیدم از دهنت

دلم به جز دل تو همزبان نمی خواهد

حدیث ما همه در جمله ای خلاصه شده

که (دوستت دارم) داستان نمی خواهد!

که (دوستت دارم) یعنی که (دوستت دارم!)

که (دوستت دارم) امتحان نمی خواهد!!!

****************************
تقدیم به صداقت و مهربانی تو **** هر کسی میتونه یه عاشق واقعی باشه به شرطی که یه نفر اونو قبول کنه ...


علی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://khoramdinan.persianblog.com

وعشق صدای فاصله هاست .صدای فاصله هایی که غرق ابهامند.سهراب سپهری
سلام
بازمن آمدم که بگویم همیشه نوشته هات رامی خوانم .یک
دفترجدیدراشروع کردم. منت بگذاروبخوان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد