خسته نه به خستگی تو


حس غریبی دارم

  

دلم میخواد العان سرم و بگیرم تو دستام  و فقط فکر کنم

و  بعد به احترام قلبم گریه کنم

بد جوری احساس دلتنگی و نگرانی میکنم

احساس میکنم تنهام و این حس آنقدر قوی و باور نکردنیه که نمیشه ردش کرد
اما کسی هست که تا میگم تنهام میگه: آره جونه خودت...

العان دلم نمیخواد هیچ کار دیگه ای جز فکر کردن انجام بدم

العان احتیاج به آرامش دارم

به تنها بودن در جایی که دوست دارم

به داد زدن و گریه کردن

چون قلبم باز دردش گرفته و برای آروم شدنش فریاد میکنه

آیا کسی هست صداش و بشنوه...

نه نیست

خودم هستم و خودم

این رسم روزگاره..
نمیدونم . درک نمیکنم . نمیفهمم.  این حقیقت محضه
من هیچ چیز و نمیفهمم یه موجود خفن از نوع کودن هستم
و .....ادامش بزارین رو دل خودم بمونه

دل من باید ساکت سر جاش بمیره
خودش میدونه که اگر صداش در بیاد
.......وای به حالش میشه...
وای خدا خیلی خسته ام
خدایا چی دارم میگم

آره خیلی تنهام

حالم خرابه

اما سعی میکنم خوبش کنم تا تو هم خوب باشی

 من خوبم

بر منکرش لعنت

نظرات 8 + ارسال نظر
ساقی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.weysstory.persianblog.com

سلام.آرزو خودت میدونی که تنها نیستی. حد اقل تا موقعی که من زنده ام . من کارو یاسر همه دوستات.بهت کمک میکنیم. من تا موقعی که هستم خواهرم یادم نمیره خیالت راهت

سلام. خودم نه نمیدونم فقط میدونم تنهام . همیشه زنده باشی ممنونم. ز همه ممنونم ....اما من از هیچکس کمک نمیخوام وواین حق مننیست که بخوام ...مرسی یا حق...خیلی آقایی ممنونم

ملیحه سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.sarabtalkh.persianblog.com/

سلام : ادرس وبتون رو تویه محکوم شدگان دیدم .... شعرها ومتن های زیابیی داری ... می دونی درست در لحظه ای که فکر میکنی که خیلی دلت گرفته وتنهایی یکی داره به تو فکر میکنه یکی که از اون بالا تورو نگاه میکنه ..... نمی دونم چی بگم ... ولی درپناه حق شاد باشی

سلام ملیحه جون. حرفت همیشه به یادم میمونه واقا حرف قشنگی بود حق نگهدارت یا علی

علی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ب.ظ http://132132.persianblog.com

سلام
من معتقدم اگه میتونستی ببینی که هرلحظه اززندگی چقدرهدفمندهست وخداچقدردوستت داره ازسرخوشی فکرش تلف میشدی .عزیزدل برادرخیلی سخت میگیری !
لبخند.لبخند
یه وقت یه ترکشی به ماگرفت ناکارشدیم .حالابایادش خوشیم
قهقهه .....
شادباشی وکامروا.

سلام.
حرف شما درست اما مشکل جایه دیگس..جاییه که اگه بهش فکر بکنی حتی بهشت رو هم نمیخوای

عروسک تو پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

نه من نبوده ام آن زن که شعر خوانده ترا ****
خدا به سمت دل من شبی وزانده ترا *****
مرا عروسکی از جنس خیمه شب بازی ****
درست کرد و به بازی عشق خوانده ترا *****
من و تو هر دو غریبیم هر دو تنهاییم ** من و تو شبیه دریاییم

میثم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام آرزوی من
نمیدونم چرا دلتنگی ولی من هر وقت به اینجا سر میزنم دلتنگیم به آخر میرسه!!
کاشکی میشد منم دلتنگی تو رو از میان بردارم
به امید ان روز ...
خوش باشی

میثم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام آرزوی من
نمیدونم چرا دلتنگی ولی من هر وقت به اینجا سر میزنم دلتنگیم به آخر میرسه!!
کاشکی میشد منم دلتنگی تو رو از میان بردارم
به امید ان روز ...
خوش باشی

سلام میثم جان.

امیدوارم همین طوری که میگی باشه و دل تنگی نداشته باشی
دلتنگی من همیشه با هامه

ممنونم
یا حق

میثم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام آرزوی من
نمیدونم چرا دلتنگی ولی من هر وقت به اینجا سر میزنم دلتنگیم به آخر میرسه!!
کاشکی میشد منم دلتنگی تو رو از میان بردارم
به امید ان روز ...
خوش باشی

میثم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام آرزوی من
نمیدونم چرا دلتنگی ولی من هر وقت به اینجا سر میزنم دلتنگیم به آخر میرسه!!
کاشکی میشد منم دلتنگی تو رو از میان بردارم
به امید ان روز ...
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد