شکسپیر : آن وقتى که فکر میکنى  هیچ کس نیست
 

حرف دلتو بفهمه کسى هست که براى دیدنت روز شمارى میکنه
 

 

من از خود هیچ نمیدانم

من سردر گم پیچ وخم های احساسم هستم

من به این دنیای فانی ،به این همه پستی در وجودم تعلق ندارم

من تنها حرف میزنم... راه عمل کردنش ر ا نمیدانم

من دلم به سان کشتی ماند که هر

 دم میخواهد دل به دریا زند اما آب در دریا نیست

من گم شده ء راه خویشم

حقیقت کجا پنهان است؟

حقیقت کیست؟

آرزو


نظرات 2 + ارسال نظر
ازاده یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

سلام خیلی خیلی از آهنگه وبلاگ ات خوشم اگه میشه اسمشو برم بنویس موفق باشی

سلام
این آهنگ از حمیرا هستش از آلبوم جدیدش

علی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://132132.persianblog.com

آرزوی عزیزسلام
توچقدرشبیه منی !
نوشته هایت خیلی بدل می نشینددرآن صداقتی است والبته
پرسشهائی .امیدوارم به آرامش برسی .
بهت لینک دادم البته چون خوب بلدنبودم رفت پائین وبلاگ قرارگرفت امیدوارم مراببخشی .لبخند

سلام علی جان.
ممنونم لطف دارین ...آرامش.................نمدونم ...خدا کنه..از لینکت هم ممنونم یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد